Οι 3 τροφές που μειώνουν την χοληστερίνη

Ακολουθώντας μία ισορροπημένη διατροφή και φυσικά σε συνδυασμό με σωματική άσκηση σίγουρα θα καταφέρεις να μειώσεις την χοληστερίνη και να προστατέψεις την καρδιά σου. Υπάρχουν οριμένες τροφές που αποτελούν τον καλύτερο σύμμαχο στον αγώνα σου:

1. Ελαιόλαδο
Το ελαιόλαδο αποτελεί πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων. Είναι ένα από τα υγιεινά έλαια, ειδικά το παρθένο ελαιόλαδο. Λόγω της τάσης του να μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης, αποτελεί μια υγιεινή  εναλλακτική λύση σε κορεσμένα λίπη όπως το βούτυρο, και ορισμένα φυτικά έλαια. Όσον αφορά την κατανάλωση  του, δυο κουταλιές της σούπας την ημέρα είναι αρκετές για να βοηθήσεις την καρδιά σου.

2. Μαύρη Σοκολάτα
Η μαύρη σοκολάτα είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μπορεί να μειώσει την LDL, δηλαδή την κακή χοληστερόλη του αίματος. Σε σύγκριση με τη σοκολάτα γάλακτος, η μαύρη σοκολάτα έχει 3 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά, τα οποία συμβάλλουν στην αποφυγή απόφραξης των αρτηριών.

3. Ξηροί Καρποί
Μερικοί ξηροποί στο καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση της χοληστερίνης.  Τα, καρύδια, αμύγδαλα και τα κάσιους είναι πολύ καλές επιλογές. Ωστόσο, ενώ οι ξηροί καρποί είναι τροφή ωφέλιμη, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Όσον αφορά την ποσότητα, 10-15 μετρίου μεγέθους ξηροί καρποί είναι μια καλή ποσότητα.