Όλο και περισσότεροι παρακαλουθούν τηλεοπτικό περιεχομένο μέσω internet

Το Διαδίκτυο φαίνεται πως έχει μπει για τα καλά στην καθημερινή μας ζωή, αφού ολοένα και περισσότερο κερδίζει έδαφος έναντι της τηλεόρασης, όσον αφορά στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, λόγω της εξάπλωσης συσκευών όπως tablets και smartphones.
Σύμφωνα με την έρευνα του Eurodata TV Worldwide το 2015, ο παγκόσμιος μέσος όρος τηλεθέασης μειώθηκε κατά τρία λεπτά στις 3 ώρες και 14 λεπτά καθημερινά, από 3 ώρες και 17 λεπτά ένα χρόνο νωρίτερα.

Μάλιστα, στα νεανικά κοινά ο μέσος όρος τηλεθέασης είναι ακόμη πιο χαμηλός και διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 4 λεπτά καθημερινά, δηλαδή δέκα λεπτά λιγότερα σε σχέση με το 2014.

Η μελέτη One TV Year περιλαμβάνει 88 χώρες και διαπιστώνει ότι λιγότερο από το ήμισυ (το 47%) του συνολικού χρόνου, που αφιερώνει κάποιος για να παρακολουθεί τηλεοπτικές εκπομπές, καταναλώνεται για θέαση μέσω της τηλεόρασης, με την online θέαση να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Ωστόσο, η εικόνα αυτή δεν αφορά όλες τις περιοχές του πλανήτη, καθώς για παράδειγμα ενώ στον Καναδά 6 στους 10 νέους ενήλικες (ηλικίας 18 έως 34 ετών) παρακολουθούσαν το 2015 καθημερινά τηλεόραση στο Διαδίκτυο, το αντίστοιχο ποσοστό στη Γαλλία στους νέους άνω των 15 ετών είναι μόλις 6%.